Terug
Gepubliceerd op 11/10/2021

Besluitenlijst  gemeenteraad

di 28/09/2021 - 19:30 Meerdael
  • Goedkeuring ontwerp notulen

    • Goedkeuring ontwerp notulen

      Goedgekeurd
  • Openbaar

    • Normaal

      • Goedkeuring ontwerp notulen

        • 172.2 - Eedaflegging en installatie als vervangend gemeenteraadslid tijdens de afwezigheid van het gemeenteraadslid-titularis en aanpassing van de rangorde

          Goedgekeurd

          Artikel 1:  De heer Gerrit Versyck wordt als vervangend gemeenteraadslid geïnstalleerd gedurende de afwezigheidsperiode van mevrouw Griet Spreuwers, gemeenteraadslid-titularis.

          Artikel 2: De gemeenteraad besluit de rangorde, gelet op de dienstanciënniteit en na eedaflegging van Gerrit Versyck, als volgt aan te passen:    


          Volgnr

          Naam en voornaam van de raadsleden

          Anciënniteit

          Aantal bekomen naamstemmen bij de recentste

          gemeenteraadsverkiezingen

          1

          CLERCKX Bart

          02.01.2001-06.01.2019

          18 j 4 d

          532

          2

          VAN BIESBROECK Francis

          02.01.2007-06.01.2019

          12j 4 d

          427

          3

          DEBRUYNE Kris

          02.01.2007-06.01.2019

          12 j 4 d

          303

          4

          TIMMERMANS Katrien

          01.02.2007-06.01.2019

          11j 11 m 5d

          350

          5

          BOUCKAERT Mattias

          02.01.2013-06.01.2019

          6j 4d/

          686

          6

          STEENO Maggy

          02.01.2013-06.01.2019

          6j 4d/

          389

          7

          VLEMINCKX Paul

          02.01.2013-06.01.2019

          6j 4d/

          256

          8

          RUTTEN Jos

          02.01.2013-06.01.2019

          6j 4d/

          205

          9

          TECK Tom

          02.01.2013-06.01.2019

          29.01.2019

           

          6j 4d

           

          485

          10

          Van STEENKISTE Hanna

          07.01.2019

          /

          521

          11

          LEMAITRE Patrice

          07.01.2019

          /

          319

          12

          CLAESSEN Adinda

          07.01.2019

          /

          270

          13

          D'HERTEFELT Sarah

          07.01.2019

          /

          244

          14

          BINON Mark

          07.01.2019

          /

          236

          15

          Van DYCK Josien

          07.01.2019

          /

          209

          16

          GILIAS Fien

          07.01.2019

          /

          188

          17

          VANDEVOORDE Frieda

          07.01.2019

          /

          168

          18

          HUYGENS David

          28.05.2019

          /

          227

          19

          BULENS Diana

          03.03.2020

          /

          139

          20

          HOLEMANS Bram

          31.08.2021

          /

          116

          21

          VERSYCK Gerrit

          28.09.2021

           /

          101


      • Financien

        • 185.3/472.1 - Financiën - Budgetwijziging 2021 van de kerkfabrieken Sint-Joris en Sint-Jan-Evangelist

          Goedgekeurd

          Artikel 1: De gemeenteraad keurt de budgetwijzigingen 2021 van de kerkbesturen Sint-Joris te Sint-Joris-Weert en Sint-Jan-Evangelist te Blanden goed.

          Artikel 2: Bij de opmaak van het budget 2022 dient de Z-waarde van het kerkbestuur Sint-Jan-Evangelist aangepast te worden.

          Artikel 3: Dit besluit wordt overgemaakt aan de toezichthoudende overheid, het centraal kerkbestuur, de kerkbesturen, het erkend representatief orgaan.

        • 472 - Meerjarenplan 2020-2025- opvolgingsrapportering eerste semester 2021

          Goedgekeurd
      • Secretariaat

        • 172.20 - Gemeenteraadscommissies - wijziging samenstelling raadscommissie Algemeen legislatuur 2019-2024

          Goedgekeurd

          Artikel 1: De gemeenteraad besluit Bram Holemans aan te duiden als lid van de Algemene raadscommissie vanaf 31 augustus 2021.

          Artikel 2: De gemeenteraad gaat akkoord met de samenstelling vanaf 31 augustus 2021 van de respectievelijke gemeenteraadscommissies tijdens de legislatuur 2019-2024:

          De Algemene raadscommissie : politie, brandweer, personeelszaken, kerkfabrieken, financiën, informatie en ICT:

          - David Huygens (CD&V) (voorzitter)

          - Kris Debruyne (CD&V)

          - Adinda Claessen (Groen)

          - Sarah D'Hertefeld (Groen)

          - Jos Rutten (Vooruit)

          - Francis Van Biesbroeck (N-VA)

          - Bram Holemans (N-VA)

          - Patrice Lemaitre (Open Vld)

           De raadscommissie Mens: onderwijs, sport, gezin en kinderopvang, jeugd, lokale economie, gelijke kansenbeleid en werkgelegenheid, welzijn en sociale zaken, ontwikkelingssamenwerking, cultuur, dierenwelzijn:

          Sarah D'Hertefelt (Groen) (voorzitter)

          - Paul Vleminckx (CD&V)

          - David Huygens (CD&V)

          - Josien Van Dyck (Groen)

          - Jos Rutten (Vooruit)

          - Frieda Vandevoorde (N-VA)

          - Mark Binon (N-VA)

          - Fien Gilias(Open Vld)

          De raadscommissie Ruimte: ruimtelijke ordening, patrimonium, openbare werken, mobiliteit, milieu en klimaat, wonen, recreatie en toerisme:

          - Josien Van Dyck (Groen) (voorzitter)

          - Paul Vleminckx (CD&V)

          - Kris Debruyne (CD&V)

          - Adinda Claessen (Groen)

          - Jos Rutten (Vooruit)

          - Mark Binon (N-VA)

          - Maggy Steeno (N-VA)

          - Patrice Lemaitre (Open Vld).

          Alle gemeenteraadsleden kunnen, in toepassing van artikel 7 van het huishoudelijk reglement van de gemeenteraad, weliswaar zonder stemrecht, de vergaderingen van de raadscommissies, waarvan zij geen deel uitmaken, bijwonen. 

        • 901 - EcoWerf - Kennisname aanpassing aanduiding bestuurder Bertem

          Goedgekeurd

          Artikel 1: De gemeenteraad bekrachtigt de beslissing van het college van burgemeester en schepenen en gaat akkoord met de intentie aanpassing aanduiding bestuurder EcoWerf van het lokaal bestuur van Bertem.

      • Infrastructuur

        • 865.1 - Aanleg gescheiden riolering: Sint-Joris-Weertstraat, Grezstraat, Onze-Lieve-Vrouwstraat en Oud-Heverleestraat, opwaarts AQF-project 22.349 PS-PL Maurits Noëstraat - Wijziging rond punt Grezstraat noord - Overeenkomst tot het toewijzen van beheer over onroerende goederen met ANB

          Goedgekeurd

          Artikel 1: De gemeenteraad keurt "de overeenkomst tot het toewijzen van beheer over onroerende goederen" betreffende het pleintje aan de Grezstraat 51, 3054 Vaalbeek goed.

          Artikel 2: De gemeenteraad keurt het opmetingsplan, opgemaakt door betrokkene 2, landmeter-expert op 30 juli 2021, goed.

      • Ruimtelijke ordening en leefmilieu

        • 637 - Ondertekening Lokaal Energie- en klimaatpact

          Goedgekeurd

          Artikel 1: De gemeenteraad beslist om het Lokaal  Energie- en Klimaatpact van Vlaanderen te ondertekenen:

          De gemeente engageert zich om:

          • Het Burgemeestersconvenant 2030 te ondertekenen en uit te werken;
          • Een gemiddelde jaarlijkse primaire energiebesparing van minstens 2,09% te realiseren in hun eigen gebouwen (inclusief technische infrastructuur, exclusief onroerend erfgoed);
          • Een reductie van de CO2-uitstoot van hun eigen gebouwen en technische infrastructuur met 40% in 2030 ten opzichte van 2015 te realiseren;
          • Tegen ten laatste 2030 de openbare verlichting te verLEDden;
          • Het draagvlak voor hernieuwbare energie te verhogen, geen heffing op hernieuwbare energie installaties in te voeren en bestaande, zoals de heffing op pylonen van windmolens, af te bouwen tegen ten laatste 2025;
          • Lokale warmte- en sloopbeleidsplannen op te maken;
          • Burgers, bedrijven en verenigingen te stimuleren om samen met het lokaal bestuur de concrete en zichtbare streefdoelen uit de 4 werven van het Pact te behalen.

          De Vlaamse overheid engageert zich om:

          • Via het Netwerk Klimaat professionele ondersteuning te bieden aan de lokale besturen, zoals bepaald in het subsidiebesluit en de werkprogramma’s;
          • Via andere partners binnen de Vlaamse overheid (bv. VEB met het SURE2050-project voor het publiek patrimonium) lokale besturen projectmatige ondersteuning te bieden;
          • Samen met de lokale besturen actief mee te werken aan het elimineren van de mogelijke hindernissen die lokale besturen ondervinden in het realiseren van de ambities binnen dit Pact;
          • Haar eigen voorbeeldfunctie in te vullen en relevante actoren te overtuigen om het Pact te ondertekenen;
          • In samenspraak met het middenveld, onderzoeksinstellingen en de verschillende sectororganisaties de wederzijdse engagementen i.h.k.v. het Pact op te volgen en te stroomlijnen;
          • Aan lokale besturen (en/of andere actoren) de beleidsmaatregelen, voorzien door de Vlaamse, Federale en Europese begroting, actief en stelselmatig te promoten die nuttig kunnen zijn om mee de doelstellingen van het Pact te realiseren. Onder potentiële inbreng van de Vlaamse overheid in hoofdstuk 4 wordt dit waar mogelijk geconcretiseerd;
          • Ter bijkomende ondersteuning van de klimaatpactacties van de gemeenten die het Pact ondertekenen, in een extra jaarlijks budget van 10.000.000 euro, evenals een vast gedeelte van de vrij beschikbare middelen binnen het Vlaams klimaatfonds, te voorzien. Deze budgettaire engagementen kunnen aangepast worden in functie van het algemeen begrotingsbeleid.

          Door de ondertekening van het Lokaal Energie- en Klimaatpact geeft de gemeente aan actie te ondernemen om de doelstellingen vermeldt in de onderstaande werven mee na te streven:

          Werf 1: Laten we een boom opzetten

          • Eén boom extra per Vlaming tegen 2030 (+6,6 miljoen bomen extra vanaf 2021 t.e.m. 2030)
          • 1/2de meter extra haag of geveltuinbeplanting per Vlaming tegen 2030 (+3.300 km extra vanaf 2021 t.e.m. 2030)
          • Eén extra natuurgroenperk per 1000 inwoners tegen 2030 (= 6.600 perken van 10 m² vanaf 2021 t.e.m. 2030)

          Werf 2: Verrijk je wijk

          • 50 collectief georganiseerde energiebesparende renovaties per 1.000 wooneenheden vanaf 2021 t.e.m. 2030;
          • 1 coöperatief/participatief hernieuwbaar energieproject per 500 inwoners tegen 2030 die samen voor een totaal geïnstalleerd vermogen zorgen van 216 MW vanaf 2021 t.e.m. 2030 (+12.000 projecten in 2030)

          Werf 3: Elke buurt deelt en is duurzaam bereikbaar

          • Per 1.000 inwoners 1 “toegangspunt” voor een (koolstofvrij) deelsysteem tegen 2030 (=6.600 toegangspunten);
          • Per 100 inwoners 1 laadpunt tegen 2030 (=66.000 laadpunten);
          • 1 m nieuw of structureel opgewaardeerd fietspad extra per inwoner vanaf 2021 t.e.m. 2030 1 De doelstellingen zijn bepaald voor Vlaanderen, als gemeente wordt u niet aangesproken op het niet behalen van een doelstelling op gemeentelijk niveau.

          Werf 4: Water het nieuwe goud

          • 1m2 ontharding per inwoner vanaf 2021 t.e.m. 2030 (= 6,6 miljoen m2 ontharding);
          • Per inwoner 1m3 extra opvang van hemelwateropvang voor hergebruik, buffering en infiltratie voor regenwater vanaf 2021 t.e.m. 2030 (=6,6 miljoen m3 extra regenwater dat wordt opgevangen voor hergebruik of infiltratie)
        • 484/625.3 - Gemeentelijke verordening betreffende de verplichting van een conformiteitsattest

          Goedgekeurd

          Artikel 1: De gemeenteraad besluit de gemeentelijke verordening betreffende de verplichting van een conformiteitsattest goed te keuren.

          Artikel 1:

          Voor de toepassing van deze verordening worden volgende definities gehanteerd:

          1°    Beveiligde zending: één van de hiernavolgende betekeningswijze:

          1. een aangetekend schrijven;
          2. een afgifte tegen ontvangstbewijs;
          3. een mail met ontvangst- en leesbevestiging;

          2°    Conformiteitsattest: Het conformiteitsattest dat de aanwezigheid van eventuele gebreken als vermeld in artikel 3.1, §1, derde lid, 1° van de Vlaamse Codex Wonen van 2021 , evenals de toegestane maximale woningbezetting volgens de normen die worden vastgesteld met toepassing van artikel 3.1, §1, vierde lid, vermeldt,  zoals omschreven in artikel 3.6. §1. van de Vlaamse Codex Wonen van 2021;

          3°    Hoofdverblijfplaats: de woning waar een gezin of een alleenstaande effectief en gewoonlijk verblijft, zoals omschreven in artikel 1.3. §1, 21° van de Vlaamse Codex Wonen van 2021;

          4°    Register ‘verplichting conformiteitsattest’: het register bevat

          1. het adres van de woning;
          2. het adres en de contactgegevens van de eigenaar / verhuurder;
          3. de datum van opname
          4. de datum van het conformiteitsattest en datum van de geldigheidsduur

          5°    Kamer: een woning waarin een toilet, een bad of douche, of een kookgelegenheid ontbreken en waarvan de bewoners voor een of meer van die voorzieningen aangewezen zijn op de gemeenschappelijke ruimten in of aansluitend bij het gebouw waarvan de woning deel uitmaakt; zoals omschreven in artikel 1.3. §1, 25° van de Vlaamse Codex Wonen van 2021

          6°    Woning: elk onroerend goed of deel ervan dat hoofdzakelijk bestemd is voor de huisvesting van een gezin of alleenstaande; zoals omschreven in artikel 1.3. §1, 66° van de Vlaamse Codex Wonen van 2021


          Artikel 2: Verplichting

          §1. Voor elke nieuwe verhuring en nieuwe terbeschikkingstelling als hoofdverblijfplaats moet de eigenaar / verhuurder een geldig conformiteitsattest kunnen voorleggen.

          Deze verplichting wordt gefaseerd ingevoerd op basis van de leeftijd van de woning volgens onderstaand schema:

          -       2022 - 2023: woningen van 90 jaar (bouwjaar voor 1930)

          -       2024 – 2025: woningen van 60 jaar en ouder (bouwjaar voor 1960)

          -       2026 - 2027: woningen van 40 jaar en ouder (bouwjaar voor 1980)

          -       2028 – 2029 woningen van 20 jaar en ouder (bouwjaar voor 2000)

          -       2030 – 2031 woningen van bouwjaar voor 2021.

          §2. Vanaf 2033 moet elke eigenaar / verhuurder die een woning verhuurt of ter beschikking stelt als hoofdverblijfplaats een geldig conformiteitsattest kunnen voorleggen.

          §3. De woningen die onder de verplichting van §1 of §2  vallen worden opgenomen in een register. Als opnamedatum geldt de datum van de inschrijving van de huurder of huurders in het bevolkingsregister. Wanneer er geen inschrijving is geldt de datum van de nieuwe verhuring of de terbeschikkingstelling.

          §4. De eigenaar / verhuurder wordt door de gemeente per beveiligde zending op de hoogte gebracht van opname in het register ‘verplichting conformiteitsattest’.

          §5. Elke eigenaar of verhuurder dient voor de woning die onder de toepassing valt van  §1 of §2, over een geldig conformiteitsattest te beschikken binnen een periode van 90 dagen ingaand de dag na de datum van de beveiligde zending zoals vermeld in §4.

          §6. De overdrager van het zakelijk recht van de woning die valt onder een verplichting zoals vermeld in §1 of §2, moet de verkrijger ervan in kennis stellen dat de woning moet voldoen aan de gemeentelijke verordening conformiteitsattesten. Tevens moet hij per beveiligde zending een kopie van de notariële akte bezorgen aan de gemeente, binnen twee maanden na het verlijden van de notariële akte. De mededeling bevat minstens de volgende gegevens:

          -       Naam, adres, telefoonnummer en eventueel mailadres van de verkrijger van het zakelijk recht en zijn eigendomsaandeel;

          -       Datum van de notariële akte, naam en standplaats van de notaris;

          -       Adres van de overgedragen woning.

          §7. Het verzoek voor de aflevering van een conformiteitsattest dient te gebeuren volgens de aanvraagprocedure zoals vermeld in artikel 3.6, 3. 7 en 3. 8van het Uitvoeringsbesluit van de Vlaamse Codex Wonen van 2021.

          De aanvraag kan online gebeuren via het daartoe bestemde aanvraagformulier op de gemeentelijke website.

           

          Artikel 3 vergoeding

          §1. De vergoeding voor het behandelen van een aanvraag voor de afgifte van een conformiteitsattest is gratis wanneer:

          -       a) een conformiteitsattest kan afgeleverd worden na een 1ste  onderzoek;

          én

          -       de aanvraag vrijwillig gebeurt, dus niet valt onder de verplichting vermeld in artikel 2, §1 of §2.

          -       b) de woning een sociale woning betreft.

          In alle andere situaties is de vergoeding voor het behandelen van een aanvraag voor de afgifte van een conformiteitsattest:

          -        90 euro voor een woning;

          -        90 euro voor een kamer, verhoogd met 15 euro per kamer, met een maximum van 1.750 euro per gebouw.

           

          De bedragen worden jaarlijks aangepast aan de gezondheidsindex zoals vermeld in artikel 3.9 van het Uitvoeringsbesluit van de Vlaamse Codex Wonen van 2021.

          §2. Na de opmaak van het conformiteitsattest wordt, indien van toepassing, de aanvrager uitgenodigd om de vergoeding zoals vermeld in §1 te betalen. De kosten worden contant betaald tegen afgifte van een betalingsbewijs of door overschrijving op het rekeningnummer van het gemeentebestuur van Oud-Heverlee. Na betaling wordt het conformiteitsattest verstuurd naar de aanvrager.

          Bij niet-betaling wordt de vergoeding ingevorderd bij wet of decreet voorziene procedures en wordt het dossier overgemaakt aan het college van burgemeester en schepenen.

          Artikel 4: Deze verordening treedt in werking de dag na goedkeuring door de Vlaamse regering of haar gemachtigde.

          Artikel 5: Het gemeentelijk retributiereglement inzake conformiteitsattesten van 26 juni 2018 wordt vanaf de datum bedoeld in artikel 4 opgeheven.

          Artikel 6: Deze verordening wordt aan de toezichthoudende overheid toegezonden.

        • 874.1 - OMV/2021/115/OV - OMV_2020065293 - Definitieve vaststelling rooilijn gedeeltelijke verplaatsing voetweg nr. 16, Kouterstraat - Haasroodsestraat, 3052 Oud-Heverlee, kadastraal gekend afdeling 3 sectie B 215 F3

          Goedgekeurd

          Artikel 1: De gemeenteraad gaat principieel akkoord om de voetweg 16 gedeeltelijk te verplaatsen zoals aangeduid op het ontwerp-rooilijnplan.

          Artikel 2: De gemeenteraad gaat akkoord om de voetweg 16 gedeeltelijk te verplaatsen zoals aangeduid op het definitief vastgestelde rooilijnplan.

          Artikel 3: De gemeenteraad gelast het college van burgemeester en schepenen met de uitvoering van dit besluit overeenkomstig art. 18 en 19 van het decreet houdende gemeentewegen van 3 mei 2019, en behoudens administratief beroep, met de realisatie van de verplaatste gemeenteweg, overeenkomstig de artikelen 26, 27, 28 en 29 van het aangehaalde decreet.

          Artikel 4: De gemeenteraad maakt deze beslissing als volgt bekend:

          - Het besluit met daarin het definitief vastgestelde rooilijnplan wordt gepubliceerd op de gemeentelijke website, en aangeplakt bij het gemeentehuis ter plaatse, minstens aan het begin- en eindpunt van het verplaatste wegdeel;

          - Het college van burgemeester en schepenen brengt iedereen die in het kader van het openbaar onderzoek een standpunt, opmerking of bezwaar heeft ingediend met een beveiligde zending op de hoogte van het besluit van de gemeenteraad tot definitieve vaststelling van het gemeentelijk rooilijnplan;

          - Het rooilijnplan wordt samen met het besluit van de gemeenteraad tot definitieve vaststelling van het gemeentelijk rooilijnplan onmiddellijk na de definitieve vaststelling met een beveiligde zending bezorgd aan het departement Mobiliteit en Openbare Werken en aan de deputatie van de Provincie Vlaams-Brabant.

          Artikel 5: Tegen deze beslissing kan binnen een termijn van 30 dagen een opschortend administratief beroep worden ingesteld bij de Vlaamse Overheid, overeenkomstig art. 24 en 25 van het Decreet houdende de Gemeentewegen van 3 mei 2019.

        • 874.1 - OMV/2021/97/OV - Beslissing over het stratentracé voorzien in de omgevingsvergunningsaanvraag inzake heraanleg van de Leuvensestraat, 3051 Sint-Joris-Weert door de gemeente Oud-Heverlee

          Goedgekeurd

          Artikel 1: De gemeenteraad keurt het voorgestelde tracé, heraanleg Leuvensestraat tussen kruispunt Pastoor Tilemansstraat en de grens met Oud-Heverlee, zoals voorzien in de omgevingsvergunningsaanvraag OMV_2021089978 gelegen aan de Leuvensestraat te Sint-Joris-Weert goed.

          Artikel 2: Een voor eensluidend verklaard afschrift van huidige beslissing zal samen met de beslissing inzake de vergunningsaanvraag overgemaakt worden aan de gewestelijke omgevingsambtenaar.

        • 87 - Masterplan Haasrode - goedkeuring

          Goedgekeurd

          Artikel 1: de gemeenteraad beslist om het document 'Masterplan Haasrode: ruimtelijke visie voor de dorpskern en inrichtingsplan voor het woonuitbreidingsgebied' goed te keuren. https://we.tl/t-6jBOVRCxtY

    • Extra

      • Bijkomende punten gemeenteraad

        • Bijkomend agendapunt - Verhogen van onderhoudsbeurten van bermen naast fietspaden (N-VA Bram Holemans)

          Verworpen

          Artikel 1: De gemeenteraad besluit de intensiteit voor het onderhoud van bermen langs fietspaden te verhogen door een betere planning met IGO.

        • Bijkomend agendapunt - Openstellen Weertsedreef vermits dit de enige verbindingsweg wordt (N-VA Mark Binon)

          Verworpen

          Artikel 1: De gemeenteraad besluit om de verbinding tussen de deelgemeenten te verzekeren. De Weertsedreef blijft tijdens de duur van de werken open voor alle verkeer.

        • Bijkomend agendapunt - Vraag naar oplaadpunten voor fietsen (N-VA Francis Van Biesbroeck)

          Verworpen

          Artikel 1: De gemeenteraad besluit in elke gemeente minstens 1 oplaadpunt voor fietsen te installeren. Goedgekeurd met éénparigheid van stemmen

          Artikel 2: De gemeenteraad besluit aan het Zoet Water en aan de Torenvalk een oplaadpunt voor fietsen te plaatsen. N-Va, Open-VLD en Tom Teck stemmen voor, CD&V, Goen en Vooruit stemmen tegen.

        • Bijkomend agendapunt - Afsluiten Onze-Lieve-Vrouwstraat en Naamsesteenweg (Open Vld)

          Verworpen

          Artikel 1: De gemeenteraad beslist dat de informatie op de gemeentelijke app i.v.m. de omleiding omwille van de tijdelijke afsluiting van de Onze-Lieve-Vrouwstraat wordt aangevuld voor onze inwoners door hen er op te wijzen dat de omleiding voor de verbinding tussen Sint-Joris-Weert en Haasrode/Blanden/Vaalbeek  best via de Weertsedreef en de Naamsesteenweg gaat. 

        • Bijkomend agendapunt - Vraag: Masterplan, maar OHL breidt nu al uit met een veranda? (N-VA Mark Binon)

          Definitieve agenda

          Het antwoord is te beluisteren via de opname van de vergadering, die terug te vinden is op de website van de gemeente. 

        • Bijkomend agendapunt - Vraag: stand van zaken Stort Canivet in Haasrode (N-VA Maggy Steeno)

          Definitieve agenda

          Het antwoord is te beluisteren via de opname van de vergadering, die terug te vinden is op de website van de gemeente. 

        • Bijkomend agendapunt - Vraag: Afsluiten Onze-Lieve-Vrouwstraat en Naamsesteenweg (Open Vld)

          Definitieve agenda

          Het antwoord is te beluisteren via de opname van de vergadering, die terug te vinden is op de website van de gemeente. 

        • Bijkomend agendapunt - Vraag: Stand van zaken verkaveling binnengebied Haasrode (Open Vld)

          Definitieve agenda

          Het antwoord is te beluisteren via de opname van de vergadering, die terug te vinden is op de website van de gemeente. 

        • Bijkomend agendapunt - Vraag: Gebruik van La Foresta voor de huisvesting van studenten (Open Vld)

          Definitieve agenda

          Het antwoord is te beluisteren via de opname van de vergadering, die terug te vinden is op de website van de gemeente. 

        • Bijkomend agendapunt - Vraag: Dome festival (Open Vld)

          Definitieve agenda

          Het antwoord is te beluisteren via de opname van de vergadering, die terug te vinden is op de website van de gemeente. 

        • Bijkomend agendapunt - Vraag: Dome festival (Tom Teck)

          Definitieve agenda

Namens gemeenteraad,

Marijke Pertz
algemeen directeur

Adinda Claessen
voorzitter van de gemeenteraad